Pauli

Tierdaten

Geschlecht männlich
Alter 1 Jahr
Fellfarbe(n) rot
Fellmuster getigert
Haartyp kurz
Status Ausgezogen

Persönlichkeit

Gemüt zutraulich
Artgenossen notwendig Ja, Vermittlung einzeln (zu vorhandener Katze)
Hunde eventuell (unbek.)
Kinder ja
Nötiger Lebensraum drinnen & draußen
Charakter verspielt

Über Pauli

Seas Leitlan, ich bin da Pauli, a gmiatlicher, vaspielter Bua sogens olle. I bin von ana ganz liabn Frau gfunden wurdn, und bin donn aufpäppelt wordn, und kana hot gsogt i geh eam ob. Is des nit gemein? Jednfolls würd i so gern bei mein Frauli bleim und sie hätt mi a so gern beholtn, owa de miauenden Vierbeina, de scho vor mir do woan, megn mi nit, wohrscheinlich weil i so siass und schmusig bin.

Derzeit bin i volle zufriedn rein in da Wohnung zu sein und mi umsorgn zu lossn, owa i glab i hätt nix gegen an klassn Balkon der a bissle obdichtet is, damit i ma net weh tua. Und i wü unbedingt wem zum spüln und kuschln hobn.

Aiso meldets eich zahlreich fia mi - i gfrei mi auf eich !


Pauli hat bereit ein gutes Zuhause gefunden und ist nicht mehr in der Vermittlung